Jak vrátit zboží

Varianta 1


Osobní předání zásilky na pobočce Zásilkovny pod ID 99389678
  • zásilku můžeš odevzdat na kterékoliv pobočce Zásilkovny pod naším ID 99389678
  • neplatíš zpětné poštovné
  • upozorňujeme, že zaslání zdarma přes Zásilkovnu může proces vrácení o několik dní prodloužit

Varianta 2


Odeslání zásilky kurýrem nebo poštou na adresu:

Mailstep hala D2 - Topforsport
Do Čertous 2760/10
19300 Praha 9

Při posílání balíku Českou poštou zadejte tel. 607 054 356. Toto číslo není kontakt na zákaznický servis.


  • Zboží můžeš do 30 dnů vrátit.
  • Zboží musí být v původním stavu, nenošené a a v originálním obalu s původními visačkami.
  • Pokud potřebuješ jinou velikost nebo barvu, udělej si prosím novou objednávku. Výměna není možná.
  • Pokud ti dorazí poškozené zboží, informuj o tom prosím do 24 hodin telefonicky nebo e-mailem náš zákaznický servis.

Krok 1

Vyplň prosím formulář, který jsi dostal(a) se zbožím.
Případně si ho můžeš stáhnout ve svém profilu v přehledu objednávek.

Krok 2

Formulář vlož spolu s nepoužitým zbožím (textil s originální visačkou) do původního obalu/krabice. Originální krabici nepopisuj ani nepolepuj.

Krok 3

Balíček máš možnost odevzdat na pobočce Zásilkovny (poštovné zdarma) nebo poslat poštou/kurýrem (na vlastní nákady, neposílej na dobírku).
Osobní předání na skladě v Horních Počernicích není možné.

Krok 4

Jakmile k nám zboží dorazí, přijde ti e-mail se žádostí o číslo tvého účtu (pokud jsi platil kartou, vracíme zpět na kartu).
Peníze ti vrátíme do 14 dní.